۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 789467

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما در مناطق مختلف این استان از فردا، چهارشنبه آغاز شده و تا صبح جمعه هفته جاری ادامه دارد.

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی امروز افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که بتدریج افزایش یافته و روز پنجشنبه به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: برای امروز، سه‌شنبه  و فردا وضعیت جوی هوا در خراسان رضوی پایدار است، اما از روز پنجشنبه افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده‌ است.
فاروقی اضافه کرد: روز جمعه نیز برای اغلب مناطق استان، رگبار باران با احتمال رعد و برق و رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات با وزش باد شدید و آسیب احتمالی به سازه‌های موقتی همراه خواهد بود.
کارشناس مرکز پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی افزود: کوهسرخ با کمینه دمای هوای صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی نیز از کلات با ۱.۷ میلیمتر گزارش شده است.

 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.