رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۲۹۹ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند اظهار کرد: ۶۶ درصد از این بیماران در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

 ۶۶ درصد از بیماران  متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از وبدا دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۱۳ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی تصریح کرد: ۲۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۷ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در شرایط حال حاضر تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بهترین راهکار پیشگیری از کرونا محسوب می شود اظهار کرد: طی یک روز گذشته یک هزار و ۱۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه مراجعه نمودند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی در سطح استان، همچنان آماده خدمات رسانی به بیماران هستند تصریح کرد: عموم مردم در صورت ابتلا به علائم، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱، به نزدیکترین مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه با همکاری مناسب مردم، در حال حاضر پوشش واکسیناسیون دز اول و دوم در گروه سنی بالای ۱۲ سال مناسب است اظهار کرد: تکمیل واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال و توجه به واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ سال از مهمترین مواردی است که در شرایط حال حاضر عموم مردم باید نسبت به آن توجه کنند تا بتوان با افزایش ایمنی نسبی جامعه، کرونا را کنترل و مهار کرد.

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.