خبر فوری

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 796114

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از شناسایی و کشف بیش از ۵ تن روغن قاچاق توسط یگان ضابطین سپاه و بازرسین قرارگاه شهید امانی خبر داد.

 کشف بیش از ۵ تن روغن قاچاق کاشمر

 به گزارش قدس آنلاین، محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از شناسایی و کشف بیش از ۵ تن روغن قاچاق  توسط یگان ضابطین سپاه و بازرسین قرارگاه شهید امانی خبر داد.

شجعی گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی بخش کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم به ویژه در روزهای ابتدای سال و ماه مبارک رمضان، اجرای گشت های مشترک و نظارت بازرسی های میدانی بر بازار توسط بازرسین قرارگاه شهید امانی شهرستان افزایش یافت. 

وی افزود: همزمان با گشت های هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در شب های ماه مبارک رمضان ۲ خودرو نیسان حامل ۵ تن روغن ۵ کیلویی قاچاق در ابتدای ورودی شهر کاشمر با همکاری عوامل ناجا و بازرسین قرارگاه شهید امانی کشف و ضبط شد.

شجعی خاطرنشان کرد: خودروهای مذکور فاقد بارنامه و به مقصد یکی از شهرستان های همجوار در حال تردد بودند که پس از شناسایی و کشف و دستگیری متخلفان ، اقلام مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشمر شد.

وی در ادامه گفت:  هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی مراتب را بصورت شبانه روزی به شماره های ۱۱۴ و ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.