شنبه صبح بود که خبری مبنی بر نامه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی با چاشنی هشدار و تهدید کمیته بدوی منتشر شد. بر اساس این خبر که در اکثر خبرگزاری های رسمی کشور هم منتشر شد کمیته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر داد و از او توضیح خواسته است.

نامه جعلی یا گم شده؟!

به گزارش قدس آنلاین، شنبه صبح بود که خبری مبنی بر نامه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی با چاشنی هشدار و تهدید کمیته بدوی منتشر شد. بر اساس این خبر که در اکثر خبرگزاری های رسمی کشور هم منتشر شد کمیته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر داد و از او توضیح خواسته است.

انتشار این خبر و حتی عکس نامه منتسب به کمیته بدوی انتخابات بار دیگر با تکذیب سراسیمه فدراسیون فوتبال و استدلالات غیرمستند همیشگی همراه بود. فدراسیون فوتبال چند ساعت بعد از انتشار نامه کمیته بدوی اعلام کرد که این نامه برخلاف برخی اخبار منتشر شده در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.

در تکذیبیه فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره شده بود که انتشار عجیب متن چنین نامه‌ای به صورت غیر مستند و درج شماره نامه و تاریخی که در دبیرخانه مجمع و فدراسیون به ثبت نرسیده اقدامی نامتعارف، غیر حرفه‌ای و غیر قانونی به شمار می‌رود و از موارد تلاش در جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

بعد از انتشار این تکذیبیه انتظار می رفت که پرونده خبر جنجالی روز شنبه بسته شود؛ اما روز گذشته خبرگزاری میزان مدعی شد به سندی دست یافته است که صحت چنین نامه‌ای را از سوی کمیته بدوی تایید می‌کند. خبرگزاری میزان در ادامه ادعای خود عکسی از این نامه را هم منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:« این نامه، نامه خام ارسال شده از سوی کمیته بدوی انتخابات است، اما تاریخ و شماره دارد که می‌تواند تاییدی بر صحت ارسال آن باشد.»

در ادامه این خبرگزاری ادعای دیگری را مطرح کرد که می تواند در آستانه انتخابات تا حد زیادی نگران کننده باشد! بر اساس این ادعا دلیل گم شدن این نامه این است که یکی از افراد حاضر در فدراسیون فوتبال که با مشاهده این نامه برآشفته شده بود، اقدام به معدوم کردن نامه کرده تا در دبیرخانه فدراسیون ثبت نشود! در متن نامه به این موضوع اشاره شده که اگر توضیحات میرشاد ماجدی برای کمیته بدوی قانع کننده نباشد، ممکن است از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خط بخورد! حالا گفته می شود قرار است طی روزهای پیش رو کمیته بدوی مجدد نامه‌ای را برای پیگیری نامه قبلی به میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال کند تا پاسخ مناسبی در این خصوص بگیرد؛ اگر این اتفاق رخ بدهد روشن خواهد شد که ارسال نامه قبلی صحت داشته است و اگر چنین موضوعی اتفاق بیفتد باید دید فدراسیون فوتبال این بار چه پاسخ و واکنشی خواهد داشت.

گفتنی است باتوجه به عضویت ماجدی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون طی نامه‌ای به سرپرست فدراسیون اخطار داده به دلیل تعارض منافع به وجود آمده مخیر است یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند؛ یا باید از سمت خود در هیئت رئیسه استعفا کند یا از شرکت در انتخابات فدراسیون کناره‌گیری کند؛ اما ماجدی در حرکتی رونالدینیویی بدون توجه به هشدار رکن تصمیم‌گیرنده در انتخابات فدراسیون، همچنان بر قانون‌گریزی تاکید دارد به طوری که با تکذیب چنین نامه‌ای سعی دارد برای خود زمان بخرد تا بلکه موانع پیش رو برای حضور غیرقانونی‌اش در انتخابات را مرتفع سازد.

ماجدی اما تنها کسی نیست که در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، با این هجمه از اخبار مواجه شده است. این اتفاقات درست همزمان با شائبه‌های رد صلاحیت تاج مطرح شده است و پرونده‌های مفتوحی که برای او و ساکت در قوه قضاییه وجود دارد. همه این ابهامات در واقع آخرین وضعیت از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات ۸ شهریور است.

جنگ قدرت و رقابت تنگاتنگ بین این دو نامزد، کار را به جایی رسانده که از هیچ کوششی برای بیرون راندن رقیب فروگذار نباشند. در کنار این جنگ تن به تن؛ اما فراموش نکنیم که عزیزمحمدی هم به عنوان کاندیدای خاموش ایستاده است!

منبع: خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.