معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: آمادگی و مشارکت معاونت امور زنان با سازمان نهضت سوادآموزی برای پیشگیری از رشد بی سوادی و توجه به بازماندگان از تحصیل را داریم.

لزوم تصمیم‌گیری به هنگام در خصوص بازماندگان از تحصیل در دوران کرونا

به گزارش قدس آنلاین، انسیه خزعلی در نشست مشترک مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی با سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اهمیت نقش سواد در جامعه کنونی گفت: نباید سواد در محدوده خواندن و نوشتن منحصر و محدود شود، بلکه باید به نقش سواد در سبک زندگی هم توجه خاص و ویژه داشته باشیم. پدران و مادران باید با شرایطی که فرزندانشان روبرو هستند نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی معاونت امور زنان برای پیشگیری از بی سوادی و همچنین توجه به بازماندگان از تحصیل افزود: دوران کرونا باعث شد که تعدادی از دانش آموزان از علم آموزی در مدرسه باز بمانند و باید برای این گروه از جاماندگان از تحصیل تصمیم درست و به هنگام گرفته شود که از روش های مختلف می توان برای حل این موضوع استفاده کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به شرایط مطلوب کشور در امر سوادآموزی تأکید کرد و گفت: سرعت ما در ریشه کنی سواد به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است و به زودی شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور خواهیم بود.

در پایان با حضور خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از کتاب های جدید التألیف ویژه زنان عشایر که در سازمان نهضت سوادآموزی تألیف و آماده شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.