تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اغتشاش بازار قیامدشت که با ایجاد راه بندان نظم عمومی بازار را بر هم زده بود، خبر داد.

شناسایی و دستگیری عامل اغتشاش بازار قیامدشت/ بازداشت عامل تشویق افراد در فضای مجازی علیه امنیت کشور در شهرری

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ دوستعلی جلیلیان بیان کرد: روز گذشته، پس از ناآرامی‌های بازار قیامدشت مشخص شد که فردی فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تهدید و تحریک کسبه بازار قیامدشت مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی موجب رعب و وحشت شهروندن و بی نظمی در رونق بازار شده است، در همین راستا بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری قیامدشت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی هویت و مخفیگاه عامل اغتشاش را که قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم را دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را خط قرمز پلیس ری می دانیم.

سرهنگ جلیلیان با اعلام دستگیری متهمی که در فضای مجازی علیه امنیت ملی اقدام کرده بود، گفت: با رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی یکی از عاملان اصلی تشویق افراد به انجام اعمالی علیه امنیت کشور را با انجام اقدامات تخصصی در محدوده شهرری شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد که پس از انجام تحقیقات جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.