بسیاری از مردم مکزیک همچنان از عملکرد تاتا مارتینو، سرمربی سابق این تیم، برابر آرژانتین عصبانی هستند.

سرمربی مکزیک مرد پنهان قهرمان آرژانتین/ مردم مکزیک عصبانی از مارتینو

به گزارش قدس آنلاین، انتقادها از تاتا مارتینو با وجود به پایان رسیدن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که مردم مکزیک به این زودی خاطره تلخ این رقابت‌ها را از یاد نخواهند برد.

بسیاری باور دارند که استراتژی اشتباه اتخاذ شده از سوی این مربی در دیدار برابر آرژانتین بود که باعث شد شاگردان لیونل اسکالونی پس از شکست برابر عربستان بار دیگر به این بازی‌ها برگردند و فرصت صعود از مرحله گروهی را پیدا کنند.

آنها پیش از بازی برابر آرژانتین امیدوار بودند که بتوانند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و حداقل کار صعود را برای لیونل مسی و یارانش دشوار کنند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

سرمربی مکزیک مرد پنهان قهرمان آرژانتین/ مردم مکزیک عصبانی از مارتینو


تاتا مارتینو بارها در طول این مدت به این متهم شده که در این بازی به سود کشوری که در آن متولد شده عمل کرد و فشار لازم را توسط بازیکنان مکزیک به آرژانتین وارد نکرد و همین باعث شده که حالا تعدادی معتقد باشند که او هم در قهرمانی تیم ملی کشورش نقش داشته است.

یکی از کاربران با اشاره به همین موضوع در توییترش نوشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و قهرمان شد. عجب بازی بین آرژانتین و فرانسه شاهد بودیم. افرادی خواهند بود که از سرقت و سارقان صحبت خواهند کرد؛ اما تنها سارق واقعی در این جام تاتا مارتینو است.»

این در حالی است که مسی هم در نشست خبری با کنایه گفته بود:« ما می‌خواهیم از تا تا مارتینو تشکر کنیم، اگر او بازی برابر مکزیک را به ما واگذار نکرده بود نمی‌توانستیم قهرمان شویم.»

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.