مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت:برای نخستین بار ۲۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.

ارائه 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مستمری بگیران بیمه روستائیان و عشایر

به گزارش قدس آنلاین،بیت اله برقراری،مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برای اولین بار ۲۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه بانکی به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بدون نیاز به مراجعه به بانک و ارائه ضامن، پرداخت خواهد شد.

در بیست و دومین جلسه «قرارگاه کرامت» که با حضور مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل صندوق برگزار شد، بنا بر اعلام مدیر عامل صندوق و فرمانده قرارگاه کرامت در راستای اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی دولت مردمی سیزدهم و تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توجه ویژه به معیشت روستائیان و عشایر، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به بیمه شدگان تحت پوشش و جلب رضایتمندی ایشان، مصادف با سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) تفاهم نامه اعطای ۲۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران صندوق با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد.

برقراری افزود: از زمان تأسیس صندوق برای نخستین بار این تعداد تسهیلات با این میزان اعتبار به مستمری بگیران پرداخت می‌شود. این تسهیلات بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدامی که در فرآیندهای بانکی مرسوم است به مستمری بگیران صندوق اعطا خواهد شد.

در ادامه این جلسه حمید رضا توسلی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق برای فعالیت‌های صورت گرفته در این موضوع، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده همکاری همه جانبه با صندوق در راستای تنوع بخشی و افزایش خدمات رفاهی قابل ارائه به جامعه روستائی و عشایری تحت پوشش صندوق می باشد.

توسلی گفت: فرهنگ قرض الحسنه در کشور اسلامی مقارن با احکام شرعی و آموزه‌های اسلامی در جامعه است و امیدوارم با امضای این تفاهم نامه همکاری، اتفاقات خوبی برای جامعه هدف این صندوق، رقم بخورد.در پایان این جلسه، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضاء طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.