عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: یقین بدانید که آینده از آن شماست و مشکلات اقتصادی هم به حول و قوه الهی و با همکاری دولت و مجلس روز به روز کمتر خواهد شد و دشمن هم آرزوی سلطه بر این کشور را به گور خواهد برد.

ذوالنوری: مشکلات اقتصادی روز به روز کمتر خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی ذوالنوری در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد چون امید داشت با رهبران و لیدرهای اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آنها می‌دانند شکست خورده‌اند.

ذوالنور ادامه داد: خانواده‌های زیادی با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند که فرزند آنها فریب رسانه‌های معاند را خورده و در تجمعات دستگیر و آزاد شده و امروز آمده در جمع مردم و در مراسم شرکت کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت ملی و یکپارچگی ما زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ماست و این پیروزی بر مردم ما گوارا باد. یقین بدانید که آینده از آن شماست و مشکلات اقتصادی هم به حول و قوه الهی و با همکاری دولت و مجلس روز به روز کمتر خواهد شد و دشمن هم آرزوی سلطه بر این کشور را به گور خواهد برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.