فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سه نفر عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. 

عاملان تیراندازی در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نجم الدین سهرابی دوشنبه اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی در برخی مناطق، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق به شناسایی سه نفر در این رابطه شدند و در عملیات‌هایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و سه قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر به شهروندان توصیه‌کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در خرمشهر
فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین به بخشی از نتایج اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت در این شهرستان اشاره‌کرد و گفت: تعداد ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان کشف و پنج سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی بیان‌کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر در راستای طرح تشدید مقابله با سرقت در سطح شهرستان‌، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با بکارگیری شگردهای پلیسی و استفاده از امکانات سازمانی،۱۳ فقره سرقت کشف و پنج سارق نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سهرابی یادآورشد: پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضائی، با هرگونه سرقت برخورد قانونی کرده و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.