مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با توجه به نیاز شهروندان برای تهیه اقلام پایانی سال با هماهنگی فرمانداری مشهد ٧ جایگاه با ١۵٠غرفه عرضه مسقیم کالا در مشهد ایجاد شده است.

عرضه ٢٣ قلم گروه کالایی در ١۵٠غرفه شهرداری مشهد

محمد جواد مشیری در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: برای ایام پایانی سال این سازمان در سه محور طرح استقبال از بهار شهرداری در قالب جشنواره و آذین‌بندی، ستاد تنطیم بازار در قالب جایگاه‌های عرضه کالا با ١۵٠غرفه برای ٢٣ قلم گروه کالایی و قرارگاه خدمات سفر فرمانداری مشهد با ١٠جایگاه و ٣ فروشگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و ۴ جایگاه در مبادی ورودی شهر به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کند.  

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با بیان جزئیات بیشتر تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای تامین کالاهای اساسی پایان سال، اقدام به ارائه این کالاها در ١٢جایگاه ایست کار، ١٠ جایگاه اطراف حرم، ٧ جایگاه عرضه مستقیم کالا کرده است. 

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در ایجاد جایگاه‌های عرضه مسقیم کالا به دلیل آسیب به مواد غذایی، تصمیم گرفته شد عرضه مستقیم کالا در ۶ فروشگاه شهر ما و یک جایگاه ایست کار انجام شود تا مشکلات سال‌های قبل پیش نیاید. 

ایجاد نانوایی و بازار ارزاق در ورودی‌های مشهد 

مشیری گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیونی زائران و بحث ضرورت تامین نان در اطراف حرم، ۵ نانوایی سیار در اطراف حرم در نظر گرفته شده است.  

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در پایان تصریح کرد: برای رفاه حال زائران در ورودی‌های شهر مشهد از جمله بوستان زائر پذیر غدیر نانوایی و بازار ارزاق ایجاد شده است تا زائران کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مصوب از این بازارها تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.