استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو می شود، گفت: از همه ظرفیت ها برای برگزاری شایسته مسابقات بین المللی جودو بهره خواهیم گرفت و ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جودو در استان بزودی تشکیل می شود.

ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو می شود

به گزارش قدس آنلاین،  حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو خواهد شد و تلاش داریم این مسابقات در روز آزادسازی مهران برگزار شود.

وی با قدردانی از توجه رئیس فدراسیون جودو به استان ایلام، افزود: برای توسعه ورزش قهرمانی در ایلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای برگزاری شایسته این مسابقات از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار ایلام به مسابقات وزنه برداری کشور در ایلام اشاره و تاکید کرد: این مسابقات با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار خوب به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

بهرام نیا با اشاره به سوابق درخشان آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، افزود: شما بعنوان ورزشکاری توانمند که چهار دوره قهرمان مسابقات جهانی شدید و بعنوان پرچمدار المپیک و ورزشکار جودو از رقابت با ورزشکار رژیم منحوس صهیونیستی خورداری کردید در ذهن ها ماندگار شد.

آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز در این دیدار نیز از توجه استاندار ایلام به حوزه ورزش قدردانی کرد و گفت: با حمایت های شما امیدواریم مسابقات بین المللی جودو در بهترین سطح برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.