۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 869211

رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال گفت: اعتقاد دارم که تیم ملی در اولویت است و همه باید در خدمت تیم ملی باشند.

کارخانه: تیم ملی والیبال در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین مصطفی کارخانه در خصوص صحبت‌های چند وقت اخیر مسئولان و مربیان تیم شهداب یزد پیرامون تیم ملی والیبال اظهار داشت: اعتقاد دارم که تیم ملی در اولویت است و همه باید در خدمت تیم ملی و اتحاد و هم افزایی باشند تا تیم بدون حاشیه کارش را پیش ببرد. اگر این تیم نتیجه بگیرد همه اهالی والیبال از آن سود خواهند برد.

وی افزود: مالک باشگاه شهداب فردی محترم و دوست داشتنی است و بعید می‌دانم وی هم هدفی به جز اعتلای والیبال ایران داشته باشد. درست است که رقابت‌هایی همچون جام باشگاه‌های آسیا قابل قیاس با رقابت‌های انتخابی المپیک یا لیگ ملت‌ها نیست اما به هر حال حضور در آسیا برای تیم‌های باشگاهی اهمیت دارد و دوست دارند در این رقابت‌ها به قهرمانی دست پیدا کنند. موفقیت تیم‌های باشگاهی هم جزو افتخارات والیبال ایران است و نمی‌توان آن را نفی کرد.

رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال تصریح کرد: امیدوارم به این درجه از اشراف برسیم که بالا رفتن پرچم کشورمان در میادین بزرگ بین‌المللی، هدف نهایی‌مان باشد.

کارخانه در پایان خاطرنشان کرد: گروهی که در حال حاضر کادرفنی تیم‌های ملی را در تمام رده‌ها تشکیل داده‌اند مربیان بسیار موفقی هستند. البته این چرخه ادامه خواهد داشت و دوستان صبر کنند تا نوبت آنها هم برای حضور در کادرفنی این تیم‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.