مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: روزانه برق ۳۰ تا ۶۰ اداره پرمصرف در این استان به منظور نظارت بر اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق در تابستان قطع می‌شود.

روزانه برق ۳۰ تا ۶۰ اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علی مرادی گلستانی اظهار کرد: مدیریت مصرف برق و قطع ادارات پرمصرف در خراسان رضوی از ۱۵ خردادماه تاکنون در پی نظارت بر اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق با توجه به شرایط آب و هوایی در حال انجام است.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: دیروز به علت تغییر نسبی شرایط آب و هوایی، برق هشت اداره با مصرف برق بیش از سقف مجاز در خراسان رضوی قطع شد.

وی گفت: بنا بر مصوبه هیات وزیران ادارات و بانکها موظف هستند، ۳۰ درصد مصرف برق خود را در ساعات اداری و ۶۰ درصد را در ساعات غیراداری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ کاهش دهند.

مرادی گلستانی گفت: همکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در مدیریتهای برق شهرستانهای استان پایش میدانی مصرف برق در ادارات را به صورت مستمر انجام می دهند.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تعداد ادارات تحت کنترل شرکت توزیع نیروی برق در خراسان رضوی که مجهز به کنتور هوشمند هستند را یکهزار و ۸۷ مرکز عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.