معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.

صالح العاروری: یقین داریم رژیم صهیونیستی با خفت و خواری از جنین فرار خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی تاکید کرد: این جنایتی دیگر از سوی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که نشانه‌های آن در جنین کاملا واضح است.

وی افزود: هدف از این جنایت، نابودی مقاومت در کرانه باختری است. مقاومت متحد و یکپارچه است و همه ملت و امت با هر آنچه در اختیار دارد، در کنار آن است و ما یقین داریم که دشمن اشغالگر که برای نابودی مقاومت آمده، با خفت و خواری مجبور به ترک جنین خواهد بود.

العاروری تاکید کرد: از مبارزان مقاومت در جنین می‌خواهیم نظامیان صهیونیست را به اسارت بگیرند تا ورق به ضرر اشغالگران برگردد.

معاون هنیه با تاکید بر اینکه مقاومت در جنین جبهه‌ای واحد و یکپارچه علیه دشمن اشغالگر است، افزود: همه ما آماده جانفشانی در راه خداوند، قضیه فلسطین و مقدساتمان هستیم و هیچ ترسی از تهدیدات دشمن نداریم.

وی افزود: مقاومت در کرانه باختری در شرایطی سخت و دشوار پیشرفت کرده است. گردان‌های قسام نیز چند روز پیش در راستای توسعه توان نظامی خود اقدام به شلیک راکت از جنین کرد.

العاروری تصریح کرد: ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی رو به رو هستیم که وارد نبرد با دشمن شده و بر آن پیروز خواهد شد و معادلات جدیدی را در قدس و کرانه باختری رقم خواهد زد. ما معتقدیم ️نبرد ما در کرانه باختری نبرد مرگ و زندگی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.