انتخابات

با پایان لیگ بیست و سوم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران پرسپولیس، وضعیت بازیکنان خارجی این تیم است.

آخرین وضعیت خارجی‌های پرسپولیس؛ گولسیانی در راه تاریخ‌سازی و اورونوف در تور دلارهای نفتی

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب و در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس و مهیج موفق شد با تک گل گئورگی گولسیانی مدافع ۳۲ ساله گرجستانی خود، مس رفسنجان را شکست دهد و با ۶۸ امتیاز بالاتر از رقیب سنتی یعنی استقلال، قهرمان لیگ بیست و سوم شود.

حال با پایان لیگ برتر، بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به جز ملی‌پوشان این تیم، بعد از قهرمانی در یک فصل پر فراز و نشیب به مرخصی و گذراندن تعطیلات خواهند رفت.

گولسیانی که گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند، این روزها خود را برای حضور تاریخی به همراه تیم ملی گرجستان در جام ملت‌های اروپا در کشور آلمان آماده می‌کند. این در شرایطی‌ است که قرارداد این مدافع با سرخ‌پوشان به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا پیش از شروع یورو ۲۰۲۴ قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

گرجستان در گروه ششم رقابت‌های یورو با ترکیه، پرتغال و چک هم‌گروه است.

وحدت هنانوف، مدافع ۲۳ ساله و تاجیکستانی سرخ‌پوشان که اردوی پرسپولیس را برای همراهی تیم ملی کشورش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ ترک کرده است، از شرایط خود در جمع سرخپوشان راضی نیست. این بازیکن در پایان رقابت‌های لیگ برتر و بعد از جشن قهرمانی به صراحت اعلام کرد که در پرسپولیس نمی‌ماند و از این تیم جدا خواهد شد. در عین حال، باشگاه در تلاش است تا این مدافع تاجیکستانی را متقاعد به تمدید قرارداد کند.

عبدالکریم حسن، بازیکن قطری پرسپولیس نیز بعد از پایان جشن قهرمانی راهی کشورش شد تا تعطیلات را در کنار خانواده خود باشد. این بازیکن ۳۰ ساله یک سال دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و از محبوبیت جالب توجهی بین هواداران برخوردار است و برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

اوستون اورونوف بدون شک ستاره سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم بود. بازیکن جوان و ازبکستانی که در نیم فصل به پرسپولیس پیوست، حالا تبدیل به مرد شماره یک قرمزها شده است. این بازیکن راهی کشورش شده است تا در اردوی تیم ملی ازبکستان حاضر شود.

گفته می‌شود اورونوف با یک پیشنهاد جالب توجه از کشورهای حوزه خلیج فارس مواجه شده و باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به یک سال باقیمانده از قرارداد این بازیکن، چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد. اورونوف به همراه تیم ملی ازبکستان باید ۲۲ خرداد در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم ملی ایران به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.