رئیس بنیاد مسکن انقلاب تویسرکان از آغاز احداث ۱۴۴ واحد مسکن طرح نهضت مسکن ملی در قالب گروه‌های ساخت ۶ نفره در ۲۴ قطعه زمین خبر داد و گفت: این واحدها در شهرک فرهنگیان ساخته می‌شود.

آغاز عملیات احداث ۱۴۴ واحد مسکن در تویسرکان

به گزارش قدس انلاین، سهیل مومیوند  با اشاره به اینکه از ۵ هزار و ۷۲۹ نفر متقاضی ثبت نام شده برای نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۳ هزار و ۷۵۲ نفر حائز شرایط بودند اظهار کرد: در نهایت یک‌هزار و ۱۴۲ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعداد ۳۷۸ نفر آورده اولیه را پرداخت کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های لازم و تامین و اختصاص ۲۴ قطعه زمین به مساحت ۲۶۰ تا ۳۰۰ متر مربع برای متقاضیان طرح نهضت مسکن ملی در منطقه شهرک فرهنگیان افزود: جلسه توجیه و گروه‌بندی به منظور اختصاص هر قطعه زمین برای گروه‌های ساخت ۶ نفره در فروردین ماه امسال برگزار شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان با تاکید بر اینکه همزمان با گروه‌بندی عملیات اجرایی خاکبرداری و خاکریزی پروژه مسکن ملی برای ۲۴ گروه در ۲۴ قطعه زمین انجام گرفت بیان کرد: تاکنون بیش از ۹هزار متر مکعب توسط امور اجرایی بنیاد مسکن به منظور احداث ۱۴۴ واحد در قالب طرح نهضت مسکن ملی در منطقه فرهنگیان خاکبرداری شد.

وی با تاکید بر اینکه زمین مناسب برای افرادی که آورده اولیه را پرداخت کردند پیش‌بینی و تهیه نقشه آن در حال انجام است، درباره پروژه ۶۰ واحدی سرکان نیز گفت: پیرو تصمیمات گرفته شده تکمیل پروژه ۶۰ واحدی سرکان توسط اداره بنیاد مسکن  آغاز شده است.

مومیوند آورده متقاضیان و عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن، فاضلاب، روشنایی معابر و بالا بودن هزینه تامین اجتماعی برای تمدید پروانه‌های ساختمانی را از مشکلات پروژه ۶۰ واحدی سرکان برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.