مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره ملی «طنزپهلو»، گفت: این مراسم صبح جمعه در فومن برگزار می شود.

حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره ملی «طنزپهلو»

به گزارش قدس آنلاین، رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره ملی طنز و رسانه با عنوان «طنزپهلو» با محوریت استاد کیومرث صابری فومنی(گل آقا) برگزار می شود.

وی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسدالله عباسی، استاندار گیلان را از میهمانان ویژه این مراسم دانست و افزود: اختتامیه جشنواره ملی «طنزپهلو» ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه، ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: هفتمین جشنواره «طنزپهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش های «داستان کوتاه طنز»، «کاریکاتور و کارتون»، «شعر طنز»، «طنز چندرسانه‌ای» و «نثر طنز(طنز مطبوعاتی)» با موضوعات ایران پیر - ایران جوان، اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، ماجراهای خودروی ایرانی، تلخ و شیرین سیاست، ماجراهای ترامپ و بایدن، گرانی خانه و کرایه خانه، فضای مجازی(اعتیاد به گوشی، ضرر فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک ‌نیوزها و...)، محیط زیست، مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت طنز فاخر و تمجید معظم له از استاد کیومرث صابری فومنی با عنوان سردمدار طنز فاخر پس از پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه نهادهای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه دو چندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.