رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی این مرکز و استقرار آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها در هفت منطقه پرتردد شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به عموم مردم در شرایط آلودگی هوا خبر داد.

استقرار اورژانس پیش بیمارستانی در هفت منطقه پرتردد شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی یزدانی اظهار کرد: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی جهت ارائه خدمت سریع به بیماران قلبی و تنفسی در حالت آماده باش قرار دارد و با حفظ ماموریت‌های ذاتی در سطح شهر جهت ارائه خدمت سریع در ۷ نقطه پرتردد شهری و میادین شلوغ، استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس مشهد پیش بینی شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا، از عموم مردم بخصوص بیماران و سالمندان و  افراد دارای بیماری‌های قلبی، ریوی و مشکلات تنفسی می‌خواهیم که در زمان آلودگی هوا از منزل خارج نشوند.

وی تصریح کرد: سالمندان و کودکان و بخصوص بیماران قلبی و تنفسی و بیماران خاص  در زمان آلودگی هوا از منزل خارج نشوند و به سایر افراد جامعه هم توصیه می‌کنیم که از حضور غیر ضروری در بیرون از منزل پرهیز کنند زیرا آلودگی موجب بروز مشکلات عدیده می‌شود.

یزدانی بیان کرد: همچنین به افراد سالم توصیه می‌کنیم در زمان خروج ضروری از منزل از ٢ ماسک استاندارد و یا فیلتر دار استفاده کنند تا گرفتار آلودگی هوا نشوند، همچنین از باز کردن درب و پنجره‌ها و روشن کردن کولر که موجب ورود هوای الوده به داخل منزل می‌شود خودداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.