رییس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به کلاهبرداری ۳۱ هزار دلاری از یک شهروند نسبت به ترفندهای تطمیع مردم از طریق تبلیغات دروغین دریافت سودهای میلیاردی هشدار داد.

کلاهبرداری ۳۱ هزار دلاری از شهروند کرمانی

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: در پی مراجعه یک شهروند به این پلیس و طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی ارز دیجیتال به مبلغ تقریبی ۳۱ هزار دلار با عنوان سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در یک کانال تلگرامی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد پس از راهنمایی‌های این کانال مبلغ ۳۱ هزار دلار را در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده اما نه تنها که هیچ سودی برایش واریز نشده بلکه دیگر کسی پاسخگوی وی هم نبوده است.

رییس پلیس فتا استان کرمان با تاکید بر اینکه ورود به این بازار بدون دانش و تخصص کافی احتمال از دست رفتن سرمایه را دوچندان می‌کند، بیان کرد: شهروندان فریب تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه‌های استخراج را نخورند و به هیچ عنوان شماره حساب بانکی یا اطلاعات کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گفته وی، شهروندان ضمن مراقبت نسبت به ترفند کلاهبرداران در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس۰۹۶۳۸۰ یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.