آخرین تحولات لبنان

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس عرصه پیروزی تاریخی و عژتمند ملت بزرگ ایران است که با روحیه شهادت طلبی و پیروزی از هدایت های امام راحل‌ میسر شد و همان مسیر عزت بعد از جنگ تحمیلی با هدایت مقام معظم رهبری ادامه یافت.

فرمانده سپاه شهدا: دفاع مقدس عرصه پیروزی تاریخی و عزتمند ملت بزرگ ایران است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدحسین رجبی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، افزود: مردم‌ ایران اسلامی در دفاع مقدس دشمن تا بن دندان مسلح ‌وقدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای را به زانو درآوردند.

وی بهره‌مندی از آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ شهادت طلبی را عاملی مهم در پیروزی های رزمندگان اسلام برشمرد و اضافه کرد: رهبری عزتمند و قدرتمند امام خمینی (ره) عامل بسیار مهم دیگر پیروزی های ایران اسلامی در مقابل دشمنان بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آنها، وجود نیروهای مسلح قدرتمند و اتحاد و انسجام بین آنها موجب شد تا دست در دست هم به دشمن یورش ببرند و با شعار ارتشی سپاهی یک لشکر الهی، دشمنان را مضمحل کنند.

سردار رجبی تاکید کرد: وجود روحیه شهادت‌طلبی باعث شده بود رزمندگان در آن شرایط سخت بهترین راهکارها را انتخاب کرده و عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

وی به دوران بعد از دفاع مقدس نیز پرداخت و اظهار کرد: پس از جنگ نیز با هدایت فرماندهی معظم کل قوا همه تجهیزات موردنیاز نیروهای مسلح توسط جوانان در داخل کشور طراحی و تولید و روز به روز بر عزت نیروهای مسلح افزوده شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون نیروهای مسلح ما در سطح بسیار بالا از بازدارندگی قرار دارد و در تحولات منطقه نقش مؤثر ایفا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.