مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۳۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۱۹ تردد وسایل نقلیه در نیمه نخست سال جاری در جاده‌های این استان ثبت شده است.

ثبت ۳۲ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام

به گزارش قدس آنلاین، سیدزاهدین چشمه‌خاوراظهار داشت: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۲۷ میلیون و ۹۹۴ هزار و هشت تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت سه میلیون و ۶۶۰ هزار و ۳۵ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد:در این مدت، مسیر چوار - ایلام با یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۹۵۹ تردد و مسیر ایلام - سرابله نیز با یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۸۶۵ پرترددترین محورها بوده است.

چشمه خاور بیان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال است.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.