جانشین فراجا گفت: یکی از موفق‌ترین پلیس‌های سایبری در منطقه متعلق به ایران است که آماده انتقال تجارب به کشورهای دیگر را هم داریم.

جانشین فراجا: موفق‌ترین پلیس سایبر منطقه متعلق به ایران است

سردار قاسم رضایی؛عنوان کرد:باوجود همه توطئه‌ها و فتنه‌هایی که در یک سال گذشته به ایران تحمیل میشد، پیشرفت‌های ارزشمند در حوزه‌های فناوری و نانو و حتی ارسال ماهواره به فضا را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر انقلاب رنگی هر از چندگاهی اجرا می‌شود، افزود: در سال گذشته فتنه‌ای به جمهوری اسلامی تحمیل شد؛ به نوعی جنگ ترکیبی در کشور ایجاد شد اما با هوشیاری و بیداری ملت و فداکاری سازمان‌ انتظامی این فتنه خنثی شد.

رضایی گفت: ایران سیستم‌های دفاعی قوی دارد اما در اکثر مواقع برای حل مشکلات مانند فتنه‌ها از آن استفاده نمی‌کند و از قدرت فهم و بصیرت مردم استفاده می‌کند.

جانشین فراجا با بیان اینکه ایران هر چهار فصل امن است، بیان کرد: تمامی همسایگان ایران خوب هستند، اما در برخی مواقع استکبار برخی از کشورها را اذیت می‌کند تا علیه ایران اقداماتی انجام دهد اما آن کشور بلافاصله متوجه شده و به دوستی با ایران ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به طوفان الاقصی ادامه داد: به مردمان فلسطین تبریک می‌گوییم چراکه با این ضربه هایی که به اسرائیل وارد کردند با خوشحالی سایر کشورها شدند.

رضایی گفت: ایران هیچ وقت نسبت به غده سرطانی اسرائیل نگاه صلح ندارد. امروز شیطان بزرگ (آمریکا) و اسراییل منفورترین کشورها هستند.

جانشین فراجا تصریح کرد: در ایران اسلامی علیرغم همه تحریم‌ها پیشرفت کرده ایم و سرافراز هستیم.

وی گفت: ایران، پناهنده‌های سخت‌کشیده افغانستانی را در آغوش گرفت و مرزبانان از جیره و آذوقه خود به پناهنده‌های افغانستانی می‌دادند.

رضایی با بیان اینکه بیش از هزار باند قاچاق مواد مخدر در طول یک سال گذشته منهدم شدند، بیان کرد: در یک سال گذشته قریب به 700 تن انواع مواد مخدر کشف شد، بخش اعظم این مواد مخدر مقصدشان کشورهای اروپایی بود.

جانشین فراجا گفت: یکی از موفق‌ترین پلیس‌های سایبری در منطقه متعلق به ایران است که آماده انتقال تجارب به کشورهای دیگر را هم داریم.

رضایی گفت: آماده همکاری با انتقال تجارب و تبادل اطلاعات با تمام کشورهای به جز آمریکا و اسرائیل را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.