انتخابات

ورزشگاه کم نظیر و با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا که با هزینه و سرمایه گذاری و مشارکت یکی از خیرین و نیک اندیشان شهر لار ساخته شد ، امروز در جریان سفر وزیر ورش و جوانان به استان فارس به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش: ورزشگاه منیری لارستان میزبان مسابقات ملی و بین المللی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه با قدردانی از مسئولان و متولیان امر و مردم نیک اندیش لارستان برای مشارکت فعالانه در کارهای خیرخواهانه و نیک اندیشانه به ویژه در حوزه ساخت زیرساخت های ورزشی برای جوانان این دیار گفت: ورزشگاه منیری یکی از مدرن ترین و کم نظیرترین طرح ها و سالن های ورزشی در کشور است.

وی با بیان اینکه ساخت این ورزشگاه با پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات قابلیت برگزاری بازی های ملی و بین المللی در رشته های مختلف را دارد ، به لارستان ها وعده داد که آذر امسال بازی فوتسال تیم ملی ایران و روسیه در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: هرگونه کمبود و تجهیزات مورد نیاز این ورزشگاه را با تخصیص اعتبارات ویژه سفر رئیس جمهوری را تامین خواهیم کرد.

هاشمی تصریح کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سفر دور دوم رئیس جمهوری برای تکمیل و خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز به ین ورزشگاه اختصاص خواهیم داد.

ورزشگاه منیری یکی از مجموعه‌هایِ کم‌ ظیرِ ورزشیِ جموری اسلامی است که در این منطقه توسط "مرحوم منیری" نیک‌اندیش اینجا احداث شد.

وی همچنین گفت: ما نباید نگاه ‌مان محدود به شهرستان ویا استان باشد و باید از ظرفیت این مجموعه کم نظیر بین‌المللی در سطوح بازی‌های ملی، به ویژه در رشته‌های سالنی استفاده کنیم.

هاشمی گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم تیم ملی فوتسال ایران و تیم ملی فوتسال روسیه قرار است ۲۷ و ۲۸ آذرماه در ایران اردو بزنند و قرار است ما میزبانی را به شهرستان لارستان دهیم تا بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در اینجا برگزار شود و از نزدیک ببینند که خیرین و نیک انددیشان چه خدمات رزشمندی را در این منطقه و شهرستان خود انجام می‌دهند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این گونه خدماتو کارهای خیرخواهانه باید دیده شود و ما باید دست خیرین را ببوسیم.

هاشمی افزود: به دنبال این هستیم که مجموعه خیرین کشور را به سمت ساخت ورزشگاه و اماکن و سالن‌های ورزشی سوق دهیم، این کار می‌تواند به توسعه ورزش در بخش‌های مختلف کمک کند.

مجموعه منیری، علاوه بر بخش ورزشی، امکانات تفریحی و رفاهی نیز دارد، سه سالن سینمایی دارد که اگر اردوی تیم ملی یا یک رویداد ملی و بین‌المللی در اینجا برگزار شود می‌توان در کنار فعالیت‌های ورزشی، از امکانات رفاهی همچون سینما، استخر نیز استفاده کنند.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۶ هکتار با زیربنای ۱۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال توسط خیر لارستانی حاج ناصر آقا منیری احداث شده است.

این مجتمع شامل سالن چند منظوره ورزشی (فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال)، سالن های بدنسازی، کشتی، ورزش های رزمی، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، آموزش و کنفرانس مطبوعاتی، جایگاه ویژه خبرنگاران ، جایگاه ویژه معلولین و جانبازان و مهمانان خاص، سالن رخت کن با کلیه امکانات به تعداد چهار واحد، استخر آب درمانی مجهز، ساختمان اداری، کانون استعدادیابی و مشاوره ورزشی، مسیر پیاده روی سلامت، فضای ورزشی همگانی، سه واحد پردیس سینمایی، شهر کتاب کودک و بزرگسال، پارک کودک، مسجد، نمایشگاه ، کافه و بوفه، سرویس های بهداشتی و حمام در حد استاندارد بین المللی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.