خبر فوری

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران، اقدام رژیم صهیونیستی برای انتقال و آواره کردن مردم غزه و همچنین تخلیه این شهر را محکوم کرد. 

نماینده حماس در تهران: اقدام دشمن برای آواره کردن مردم و تخلیه غزه را محکوم می‌کنیم 

به گزارش قدس آنلاین، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در تهران اظهار داشت: امروز ما شاهد یک مرحله جدید در مواجهه با دشمن بعد از موفقیت فراوان مقاومت هستیم، اخیرا دروغ های متعددی را منتشر کرده و از مردم غزه خواسته‌اند تا به جای دیگری منتقل شده و فلسطین و غزه را ترک کنند. 
وی تصریح کرد:  اما مردم ما استقبال نکرده و اعلام کردند که در خانه‌های مان می مانیم، ریشه دار بوده و تا آزادی میهن مان هستیم. 
القدومی همچنین بیان کرد: بنابراین دشمن سراغ سازمان های بین المللی رفته تا با فشار بالقوه و تهدید امنیتی مردم را وادار کند که غزه را تخلیه کنند، ما اینگونه منتقل کردن مردم و آواره کردن آنان را محکوم می کنیم، متاسفانه دشمن ما، حتی برای سازمان ها بین‌المللی راه های مشخصی را تعیین کرده است. 
وی افزود: دشمن ما تلاش می‌کند تا با ایجاد فضای وحشتناک و ترسناک فاصله مردم و مقاومت ما پایین بیاید، اما خوشبختانه مردم ما ثابت قدم هستند و مقاومت را ادامه خواهند داد، لذا اقدام دشمن را محکوم و رد می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.