مدیرعامل باشگاه دریای بابل، از توافق با سید داوود سیدعباسی بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس تهران برای قبول سرمربی‌گری این تیم در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال دریای بابل شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد رمضانی گفت: پس از رایزنی و توافق کامل ۲ طرف، قرارداد این مربی جوان تا پایان این فصل به امضاء طرفین رسید تا تنها نماینده مازندران را در مسابقات پیش رو فوتبال دسته اول کشور هدایت کند.

سیدعباسی، حدود ۴۷ ساله، جانشین " یونس گرائیلی " سرمربی سابق تیم دریا بابل شد که به علت کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

سیدعباسی سابقه بازی در تیم های فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، نفت آبادان، سپاهان پرسپولیس، استیل‌آذین، ابومسلم، آلومینیوم هرمزگان، پیکان، پارسه تهران را درکارنامه ورزشی خود دارد.

این مربی جوان زاده شهر تهران، کارمربیگری را نیز از حدود هفت سال قبل با تیم دسته یکی پارسه تهران شروع کرد و پس از آن در تیم های استقلال جنوب، سردار بوکان در لیگ یک ادامه داد و به عنوان دست یار درتیم لیگ برتری شهر خودرو و یک مقطع کوتاه هم سرمربی این تیم شد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال دریای بابل شد

سیدعباسی قرار است در روزهای آینده به بازیکنان این تیم معرفی و به طور رسمی تمرینات این تیم را زیرنظر بگیرد.

تیم دریا بابل در دومین سال حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند. این تیم تا پایان هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور درفصل جاری با کسب سه تساوی و چهار شکست با سه امتیاز در انتهای جدول ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

دریا بابل در هفته هشتم این مسابقات در بازی خانگی میزبان تیم رده چهارمی فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.