حزب‌الله در بیانیه‌ای با محکوم کردن حمله ارتش صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان تاکید کرد که اشغالگران با تجاوز به اصحاب رسانه در تلاش برای جلوگیری از انتشار اخبار و تصاویر جنایات و اقدامات تروریستی خود هستند اما هرگز موفق نمی‌شوند.

واکنش شدید حزب‌الله به حمله ارتش صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به اصحاب رسانه در جنوب لبنان واکنش نشان داد.

 روابط عمومی حزب‌الله در بیانیه‌ای در واکنش به حمله ارتش صهیونیستی به خبرنگاران در شهرک «یارون» واقع در منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی اعلام کرد که این یک جنایت و تجاوز آشکار با هدف جلوگیری از افشای اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر توسط رسانه‌هاست.

در این بیانیه حزب‌الله آمده است، ما اقدام نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در هدف قرار دادن اصحاب رسانه در جنوب لبنان را که در حال انجام وظیفه خود بودند به شدت محکوم می‌کنیم. این تجاوز به اصحاب رسانه در چارچوب تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از افشای آثار جنایات آن است و اشغالگران می‌خواهند با هدف قرار دادن فعالان رسانه مانع از افشای جنایات و اقدامات تروریستی خود شوند.

حزب‌الله تاکید کرد، این جنایت جدید به کارنامه سیاه دشمن صهیونیستی که مملو از جنایت علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در فلسطین و لبنان است اضافه شد اما دشمن بداند که این تجاوزات هرگز خبرنگاران آزاده را از ادامه انجام رسالت شریف آنها در انتقال تصاویر پایداری و قهرمانانه مقاومت و نیز افشای جنایات شنیع اشغالگران بازنمی‌دارد.

در پایان این بیانیه آمده است، حزب‌الله مجددا خواستار راه‌اندازی یک کمپین گسترده با هدف همبستگی با همه خبرنگاران در فلسطین و لبنان و نیز محکوم کردن رژیم صهیونیستی در همه محافل بین‌المللی و بشردوستانه است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز دوشنبه، خبرنگاران حاضر در شهرک مرزی یارون بین لبنان و فلسطین اشغالی را با دو موشک هدف حمله قرار داد.

ترور خبرنگاران و اصحاب رسانه و خانواده‌های آنها یکی از جنایات سیستماتیک و ادامه‌دار رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون است و این رژیم با زیر پا گذاشتن همه موازین و قوانین بین‌المللی علنا درحال کشتار فعالان رسانه با هدف جلوگیری از افشای تصاویر و اخبار جنایات آن، در سراسر جهان است.

چند روز قبل در پی حملات تروریستی و عامدانه رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در نوار غزه، سازمان گزارشگران بدون مرز از این رژیم به دلیل ارتکاب جنایت جنگی علیه خبرنگاران به دیوان کیفری بین‌المللی شکایت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.