به گزارش قدس آنلاین، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه و با تمرکز بر وجوه صنعتی و تجاری هنر موسیقی، پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد و در فضایی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد.
جلال ذکایی رییس نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی درباره استراتژی برگزاری برخی ورک شاپ ها و کارگاه های آموزشی در این نشست گفت: به منظور توجه به رویکردها و وجوه فرهنگی و هنری موسیقی، کارگاههای آموزشی و نشستهای تخصصی در طول زمان برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده تا با طرح موضوعات مختلف اثرگذار بر این صنعت، گامی در این خصوص برداریم. در این راستا و بهمنظور غنای بیشتر نشستها و پنلهای تخصصی آقای فردین خلعتبری بعنوان مشاور هنری نمایشگاه در کنار ما خواهد بود و نشست های تخصصی با موضوع موسیقی را مدیریت خواهد کرد.
ذکایی تاکید کرد: این نمایشگاه در گروههای کالایی مختلف نظیر تولیدکنندگان و عرضهکنندگان سازهای ایرانی و کلاسیک، عرضهکنندگان لوازم صوتی، صدابرداری و استودیوهای ضبط صدا، ناشران، آموزشگاههای موسیقی و سایر فعالان این حوزه برگزار میشود و خوشبختانه با استقبال گسترده صاحبان کالا و برندهای مختلف نیز روبرو شده و پیشبینی میشود که شاهد حضور فعال و موثر بسیاری از افراد و شرکتهای صاحبنام این صنعت در نمایشگاه باشیم چرا که تنها طی دو هفته ابتدایی اطلاعرسانی نمایشگاه، بیش از ۴۰ شرکت فعال در زمینه موسیقی برای حضور در نمایشگاه ثبتنام کرده و حدود ۸۰ درصد فضای مفید نمایشگاه مذکور تکمیل شده است.
حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانههای موسیقی از دیگر بخشهای این نمایشگاه است که از پنجم تا هشتم دی ماه در برج میلاد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در برج میلاد تهران، پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.
نظر شما