معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: پیاده سازی چک لیست کنترلی ضوابط معلولین در سامانه یکپارچه شهرسازی در مرحله بازدید یکی از همین اقدامات است که در حال حاضر به جهت رفاه حال توانیابان و صیانت از حقوق ایشان در سامانه یکپارچه شهرسازی تعریف و کارشناسان بازدید موظف به رعایت این فاکتور کنترلی هستند.

پیاده سازی چک لیست ضوابط معلولین در سامانه یکپارچه شهرسازی

به گزارش قدس خراسان، جواد اصغری در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان پرسنل شهرداری مشهد مقدس با موضوع "شهر دوستدار معلول" اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری با هدف تکریم و صیانت از حقوق شهروندان توانیاب و دارای معلولیت، فعالیت‌های متنوعی را در دستور کار دارد که اجرای این فعالیت‌ها کمک‌های شایانی را به وضعیت شهروندان توانیاب می‌کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: معاونت شهرسازی و معماری در تلاش است با هماهنگی دستگاه‌های مسوول و حمایت‌های شورای اسلامی شهر مشهد و با انجام اقدامات اصلاحی در حوزه ضوابط شهرسازی امتیازات ویژه‌ای را برای شهروندان توانیاب ایجاد کند.

وی تصریح کرد: پیاده سازی چک لیست کنترلی ضوابط معلولین در سامانه یکپارچه شهرسازی در مرحله بازدید یکی از همین اقدامات است که در حال حاضر به جهت رفاه حال توانیابان و همچنین صیانت از حقوق ایشان در سامانه یکپارچه شهرسازی تعریف شده و کارشناسان بازدید موظف به رعایت این فاکتور کنترلی هستند.

اصغری همچنین عنوان کرد: در حوزه اداره کل مطالعات طرح‌های فنی و شهری نیز مطالعات بسیار خوبی با موضوع مناسب سازی ساختمان‌های اداری، ورزشی، فرهنگی، ستادی، درمانی و سوله‌های بحران ویژه توانیابان صورت گرفته که متعاقبا گزارش مفصلی از این پروژه ها منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.