انتخابات

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط خطرناک قرار گرفته است که این وضعیت تا فردا چهارشنبه ادامه دارد و هوا همچنان غبار آلود خواهد بود.

وضعیت هوای مشهد تا فردا غبارآلود خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: هم اکنون شاخص آلودگی هوای مشهد و نوار شرقی خراسان رضوی فراتر از عدد ۳۰۰ است که با توجه به پایداری وضعیت جو، این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از فردا شب دما در خراسان رضوی کاهش محسوسی خواهد یافت و دمای شبانه در مناطق شمالی و غربی استان به صفر درجه خواهد رسید.

وی گفت: همچنین بارندگی یکی دیگر از پدیده‌های جوی در استان طی روزهای پایانی هفته جاری خواهد بود که بیشتر مناطق را فرا خواهد گرفت.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، تربت حیدریه با منفی یک و سرخس با ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۱ درجه به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۹ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین سه تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.