انتخابات

مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۲۸ تن و ۴۰۰ کیلوگرم "پلی اتیلن" قاچاق مورد استفاده در صنعت بسته‌بندی هنگام خروج از کشور به سمت افغانستان از سوی پرسنل گمرک دوغارون شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی در این گذرگاه زمینی کشف و ضبط شد.

افزون بر ۲۸ تن پلی اتیلن قاچاق در گمرک مرزی دوغارون تایباد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سید حسن رحیمی زاده اظهار کرد: این میزان پلی اتیلن قاچاق شده حین کنترل و ارزیابی کالاهای صادراتی به مقصد افغانستان کشف شده است.

مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد ادامه داد: این محموله در بازرسی از یک دستگاه کامیون مشکوک که تحت عنوان محموله «کامپاند» اظهار و بارگیری شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: ارزش این میزان پلی اتیلن قاچاق شده از سوی کارشناسان افزون بر ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است و در این ارتباط یک شرکت متخلف شناسایی شد.

رحیمی زاده اضافه کرد: محموله کشف شده پس از انجام مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی تحویل داده خواهد شد. از مواد پلی اتیلن در صنعت تولید انواع محصولات پلاستیکی استفاده می‌شود.

مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۲ تن پلی اتیلن قاچاق به ارزش ۶۶ میلیارد ریال در گذرگاه زمینی دوغارون کشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.