۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 976132

وزیر ورزش و جوانان ضمن تقدیر از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در آسیا گفت: برای تأمین تجهیزات این رشته ۳ میلیارد تومان کمک خواهیم کرد.

کمک ۳ میلیاردی وزارت ورزش به هاکی روی یخ بانوان

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از تیم ملی بانوان هاکی روی یخ یک هفته پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیا - اقیانوسیه ضمن ابراز خوشحالی به جهت حضور در جمع قهرمانان اظهار کرد: کسب هر عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران کشورمان، خوشحالی مردم عزیزمان را به همراه دارد که این نشان از ظرفیت بالای ورزش کشور است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای تیم ملی هاکی روی یخ گفت: شما بانوان ورزشکار در ابتدای راه هستید و مسیر طولانی را در پیش خواهید داشت و نباید به کسب این عنوان قهرمانی بسنده کنید.

وی با تاکید بر اینکه رشته هاکی روی یخ باید در کل کشور گسترش پیدا کند خاطرنشان کرد: امروزه جوانان به دنبال رشته های جدید و جذاب هستند که یکی از رشته‌هایی که می‌تواند جوانان و مخصوصاً بانوان را جذب کند، رشته هاکی روی یخ است.

کیومرث هاشمی افزود: در حال حاضر اکثر نفرات تیم ملی هاکی روی یخ بانوان را ورزشکاران تهرانی تشکیل می‌دهند ولی باید تلاش کنید مبحث استعدادیابی در این رشته مورد توجه قرار گیرد تا روزی که این رشته در بین همه استان‌ها توسعه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر صحبت‌هایش خطاب به بانوان تیم ملی هاکی روی یخ گفت: شما فعل «ما می‌توانیم» را به همه جهانیان نشان داده و توانایی خود را به همگان ثابت کردید. همه مردم با موفقیت شما خوشحال می‌شوند و زمانیکه روی سکو می‌روید و جام را در دست می‌گیرد، این افتخار متعلق به کل کشور است که این ظرفیت مسئولیت اجتماعی در ورزش را نشان می‌دهد.

وی با مهم خواندن نقش ورزشکاران کشورمان در معرفی ایران به جهان اظهار داشت: ورزشکاران در میادین مختلف، ایران را به همه جهانیان معرفی می‌کنند و این یک ظرفیت برای کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کرد از این ظرفیت نهایت استفاده را داشت.

هاشمی کار تبلیغاتی در تیم هاکی روی یخ را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: زمانی که به همراه هیئت دولت خدمت رهبرمعظم انقلاب حضور پیدا کردیم، ایشان به داشتن پیوست تبلیغاتی در برنامه‌ها تاکید کردند و ما امروز شاهد هستیم که تیم ملی هاکی روی یخ با پیوست تبلیغاتی مناسب، توانست کار رسانه‌ای خوبی را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست سرمربی تیم مبنی بر کمک به تهیه تجهیزات این رشته ورزشی اظهار کرد: در بخش تجهیزات تیمی ۳ میلیارد تومان به فدراسیون کمک خواهیم کرد تا بتوانند از نظر تجهیزات مشکلات تیم ملی هاکی روی یخ بانوان را بر طرف کند.

کیومرث هاشمی تصریح کرد: امروز کنار هم جمع شدیم تا به شما عزیزان بگوئیم قدردان زحمات شما هستیم و ان‌شاءلله شاهد استمرار موفقیت شما عزیران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.