انتخابات

شهرستان تازه تأسیس مانه به همت کانون فرهنگی هنری صبا مسجدعلی بن ابیطالب علیه السلام روستای محمدآباد، میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد.

نور رحمت رضوی ساکن دل های شیفته در شهرستان مانه شد

به گزارش قدس آنلاین؛ کاروان "زیر سایه خورشید"، در سومین روز حضور خود در استان خراسان شمالی با همراهی اهالی مسجد و فعالان کانون های مساجد این استان، به شهرستان مانه سفر کردند و نسیم روح بخش رضوی را به مردم این شهرستان هدیه دادند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه پیش قلعه به استقبال کاروان رضوی رفت و بر پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها بوسه تکریم زد و سر تعظیم و ارادت فرود آورد.

وی در بدو ورود کاروان حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی و در نشستی صمیمانه، به حدیث سلسلة الذّهب اشاره کرد و دژمحکم ولایت را مورد توجه قرار داد و گفت: نور ولایت در ایران از خراسان و حضور قدسی حضرت امام رضا(ع) آغازشده و این نعمت بزرگی است که بویژه برای این استان و منطقه در سایه خورشید داریم.

وی ضمن قدردانی از حضور خدام رضوی در نقاط مختلف، به برکات مادی و معنوی و انس با امام رضا علیه السلام نیز اشاره کرد.

در این نشست صمیمانه نشان خدمت رضوی توسط خدام به امام جمعه اهدا شد . همچنین کاروان زیر سایه خورشید و همراه امام جمعه و تنی چند از مسئولین بر مزار گلزار شهدای گمنانم شهر پیش قلعه حاضر شدند و قبور مطهر آن گلگون کفنان را گلباران و عطر افشانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.