جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: گروه‌های جهادی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با آمادگی کامل و تمهیدات لازم در حال خدمت رسانی به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه هستند.

گروه‌های جهادی با آمادگی کامل و تمهیدات مورد نیاز در حال خدمت‌رسانی هستند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی با اشاره به خدمت رسانی شبانه روزی گروه‌های جهادی این منطقه در راستای کمک رسانی و جلو گیری از هرگونه اتفاق متفرقه در شهرک سازمانی اظهار کرد: لایروبی از معابر اصلی و هدایت روان آب‌ها از کوچه‌ها به سمت کال اقبال، از جمله اقدامات بسیار خوب به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه بود که از اولین ساعات وقوع سیل با تمهیدات لازم با حضور بموقع جهاد گران رقم خورد و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کرد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: گروه‌های جهادی منطقه پدافند هوایی شمال شرق همواره در تمامی شرایط و حوادث، بصورت شبانه روزی و با تمام توان پای کار بوده و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از مهمترین راه‌های کسب رضایت خداوند است، اظهار کرد: خدمت به مردم از اعمال مورد تأکید و عنایت خداوند بوده و یکی از راه‌های رسیدن به خداوند به شمار می‌رود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران نیروهای دغدغه‌ مندی بشمار می‌روند که گاها نسبت به فرد خدمات گیرنده، محروم‌تر هستند.

وی بر تسریع روند خدمت رسانی به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.