مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از فعالیت پاکبانان در سه شیفت برای پاکسازی معابر پس از سیلاب روزهای گذشته خبر داد.

تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با توجه به رخداد سیلاب روزهای گذشته در مشهد و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر و نگهداشت سیما و منظر شهری به حالت اولیه، نیروهای خدمات شهری و ادوات و تجهیزات تعدادی از مناطق بصورت معین در مناطق و نقاط بحرانی شهر بکارگیری شدند و در حال فعالیت هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد طی روزهای آینده، ادامه داد: به همین منظور پاکبانان خدوم شهرداری برای پاکسازی معابر شهری که درگیر سیلاب بودن به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و مجموعا از روزهای گذشته ۲۴ هزار نفر روز، فعالیت لایروبی و پاکسازی پس از سیلاب در مشهد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسیرهای فعالیت نیروهای خدمات شهری، محور بزرگراه شهید قاسم سلیمانی تا پل حافظ و منطقه سیدی است که بیشترین درگیری را در سیل داشتند.

نجاری مقدم کرد: این اقدامات با بکارگیری بیش از ۴۷۰ خودروی عملیاتی شامل ماشین‌آلات تخصصی خدمات شهری و مدیریت پسماند، ماشین‌آلات و پمپ‌های سازمان آتش‌نشانی، تانکرها و دیگر تجهیزات مورد نیاز در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.