رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی،گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران صاحب مکتب خدمت به مردم بود.

شهید ابراهیم رئیسی در مکتب خدمت به مردم  بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا(ع) و خادم ملت شریف ایران، گفت: دو شخصیت در تاریخ سیاسی ایران به ویژه در ده سال اخیر از جهاتی به هم شبیه و از نگاه بنده بی‌بدیل و بی نظیر و صاحب مکتب بودند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی صاحب مکتب مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار و مرد میدان مقاوت بود و شهید حجت‌الاسلام رئیسی نیز صاحب مکتب خدمت به مردم بود.

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، گفت: باید مکتب این دو شهید بزرگوار یعنی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و حجت‌الاسلام و المسلمین شهید رئیسی نظریه‌پردازی و در مراکز پژوهشی و آموزشی ما تحلیل و بررسی شود.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: تمام وجود این بزرگوار دغدغه مردم بود و به معنای واقعی خستگی‌ناپذیر بود، در حقیقت ما در مجموعه آستان قدس رضوی به پای ایشان نمی‌رسیدیم و معمولا ساعت ۱۰ شب به بعد به منزل می‌رفتیم، اما ایشان همچنان در حرم مشغول خدمت بودند.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه‌مندی در خدمت به مردم و اخلاص در کارها از ویژگیهای بارز شخصیتی ایشان بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.