۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 990464

باشگاه استقلال اعلام کرده سید حسین حسینی برای بازی بعد مقابل پیکان مشکلی ندارد و می‌تواند این تیم را در بازی آینده همراهی کند.

سید حسین حسینی به تیم ملی دعوت می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، این خبر درحالی ازسوی باشگاه استقلال اعلام شده که دروازه‌بان استقلال ممکن است درفهرست آینده تیم ملی جایی نداشته باشد. گرچه اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هنوز منتشر نشده و سرمربی تیم ملی قصد دارد اسامی را برای بازی‌های باقیمانده مقابل هنگ کنگ و ازبکستان پس از پایان هفته سی‌ام لیگ برتر رسانه‌ای کند اما زمزمه‌ها حاکی از حذف سید حسین حسینی دارد.

دروازه‌بان استقلال در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و با کلین‌شیت‌های پی درپی توانسته خود را به عنوان یکی از آماده‌ترین بازیکنان معرفی کند، اما درباره دعوت دوباره از شماره یک آبی‌ها به تیم ملی حرف و حدیث‌های بسیاری شنیده می‌شود و شایعه شده شاید حسینی به دلیل برخی مسائل غیرفنی فعلاً از حضور در تیم ملی محروم شود. اینکه چنین تصمیمی به مرحله اجرا گذاشته شود یا خیر البته هنوز روشن نیست و یکشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد شماره یک آبی‌ها در فهرست نهایی تیم ملی جایی خواهد داشت یا خیر؟

تردیدی نباید داشت اگر حسینی از فهرست جدید تیم ملی جا بماند، بیرانوند دوباره جایگاهش را در تیم ملی سفت خواهد کرد و به مرد اول تیم ملی در قفس توری تبدیل خواهد شد.

در اردوی اخیر کارشناسان به نقطه‌ای رسیده بودند که حسینی را برتر از بیرانوند می‌دانستند و بر این باور بودند که شماره یک آبی‌ها باید به عنوان مرد اول در ترکیب تیم ملی بازی کند. اما اگر حسینی به هردلیل در اردوی اخیر تیم ملی نباشد، جایگاه بیرو محکم‌تر خواهد شد و این دروازه‌بان را به سمت بازی‌های بیشتر در تیم ملی سوق خواهد داد و چه بسا این وضعیت تا جام جهانی بعد نیز تداوم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.