دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که انتخابات هیئت فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: باید ابتدا شرایط ۹ نفری که به اداره کل معرفی شدند، مشخص شود. پس از آن می‌توان در این مورد اظهارنظر کرد. در حال حاضر زمان دقیق انتخابات هیئت فوتبال مشخص نیست.

زمانی برای انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی معلوم نشده است

به گزارش قدس خراسان، ماجرای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی به داستانی عجیب تبدیل شده است؛ داستانی که حتی وزیر ورزش و جوانان را هم درگیر خودش کرد و نحوه برگزاری آن به پرسش و پاسخ از وزیر انجامید!

مسئله‌ای درون استانی که حتی خیلی وقت پیش از این باید حل و فصل می‌شد تا فوتبال استان بیشتر از این متضرر نشود.

با این وجود همه زمان‌هایی که وجود داشت و می‌توانست منجر به سروسامان دادن به اوضاع فوتبال خراسان رضوی شود، صرف کشمکش‌های مدیریتی و به کرسی نشاندن حرف این و آن شد! هیئت فوتبال و متولیان فعلی آن از یک سو و اداره کل ورزش و جوانان چه در زمان هاشمی جواهری که از ابتدا با ریاست و نحوه مدیریت هیئت فوتبال زاویه داشت و چه تاج فیروز که در شروع به نظر می‌رسید مشکلی با هیئت فوتبال زیرمجموعه احسان اصولی نداشت، همه را باید مقصر شرایط کنونی مدیریت مهم‌ترین هیئت ورزشی خراسان رضوی دانست.

مگر جز این است که داشتن مدیر نابلد بهتر از نبود مدیر است؟ تا چند وقت دیگر قرار است فوتبال استان درگیر مسائل حاشیه‌ای مدیریتی شود؟ برگزاری انتخابات یک هیئت چقدر سخت‌تر از برگزاری انتخابات مجلس، شوراها و حتی ریاست جمهوری است که درست در همین کش و قوس فراهم شدن شرایط برای انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی دست‌کم یک انتخابات مجلس را داشتیم و تا چند روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد؛ اما هنوز انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی در گیر و دار مشخص شدن نامزدهای پست ریاست هیئت گرفتار شده است!

پافشاری بر مواضعی که نمی‌خواهیم بگوییم درست است یا غلط، از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اصرار به برگزاری مجمع انتخابات با سه نامزدی که پیش از این برای انتخابات تأیید صلاحیت شده بودند، جز تلف کردن وقتی که می‌شد و می‌شود برای مدیریت و سروسامان دادن به شرایط کنونی فوتبال استان صرف شود، نکته دیگری عاید فوتبال دور مانده خراسان رضوی از سطوح بالایی فوتبال کشور نکرده و نمی‌کند. 

از سوی دیگر روند زمانبر نام‌نویسی از نامزدها و طی کردن روال وقت‌گیر صدور تأییدیه‌های حراستی به نوعی دستپخت مدیران فعلی هیئت فوتبال با همراهی فدراسیون فوتبال است که خواسته یا ناخواسته جریان را به سمت و سویی می‌برد تا خرید زمان برای ادامه‌دارتر شدن مدیریت هیئت با مدیران فعلی صورت بگیرد.

آنچه مسلم است نه اداره کل ورزش و جوانان ضرر خواهد کرد و نه هیئت فوتبال زیان خواهد دید. چیزی که به بدتر شدن اوضاع منتهی می‌شود، وخامت بیشتر شرایط فوتبال خراسان رضوی است و تنها موردی که برای کسی اهمیت ندارد، همین موضوع خواهد بود.

زمانی برای انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی معلوم نشده است

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به عنوان فردی که مجری برگزاری انتخابات این هیئت در استان است، درخصوص آخرین شرایط برگزاری انتخابات گفت: پس از اینکه فدراسیون برای نام‌نویسی مجدد از نامزدها به ما اعلام کرد باید ثبت‌نام دوباره صورت بگیرد، روند نام‌نویسی آغاز شد و بعد از اتمام زمان ثبت‌نام ۱۱ نفر آمادگی خود را برای حضور در انتخابات ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی اعلام کردند.

محسن حیدری ادامه داد: سپس در تاریخ هشتم خرداد روال بررسی سوابق نامزدها طی شد و ۹ نفر در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان برای بررسی صلاحیت‌های مورد نظر معرفی شدند.

وی درباره اسامی ۹ نفر تأیید شده از طریق هیئت فوتبال اظهار کرد: در این مرحله نمی‌توانیم از کسی نام ببریم. پس از اینکه مراحل تأیید صلاحیت‌ها انجام شد و نامه‌اش به دست ما رسید، می‌توانیم در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود نامه‌ای از بازرسی استان برای برگزاری انتخابات هیئت با همان سه نفر قبلی و تأیید اداره کل بازرسی کشور صادر شده و ظاهراً وزیر ورزش و جوانان از وجود آن بی‌خبر بوده که گفته باید نام‌نویسی از نامزدها دوباره انجام شود، بیان کرد: از وجود چنین نامه‌ای بی‌اطلاعم. می‌توانید آن را از فدراسیون پیگیری کنید. ضمن اینکه من مجری دستورات فدراسیون فوتبال هستم. آن‌ها اعلام کردند باید نام‌نویسی دوباره صورت بگیرد و ما این کار را انجام دادیم. 

حیدری همچنین در پاسخ به این پرسش که انتخابات هیئت فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: باید ابتدا شرایط ۹ نفری که به اداره کل معرفی شدند، مشخص شود. پس از آن می‌توان در این مورد اظهارنظر کرد. در حال حاضر زمان دقیق انتخابات هیئت فوتبال مشخص نیست.

این ۹ نفر

از گوشه و کنار خبر می‌رسد محمدمهدی آخوندی، حسین پروانه، حمیدرضا ذکاوتی، فاطمه شریف، مرتضی صادقی، حمیدرضا طاهری، حسین علوی‌مقدم، ناصرالدین گرامی، مرتضی مرادی، سید خلیل موسوی و حسن نوری ۱۱نفری هستند که برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال نام‌نویسی کرده‌اند و از این میان نام دونفر مورد تأیید هیئت فوتبال قرار نگرفته و ۹ نفر باقیمانده کسانی هستند که برای گذراندن مراحل تأیید صلاحیت به حراست اداره کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

خبرنگار: هاشم رسائی‌فر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.