رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در ۱۰۱۷ روز خدمت دولت سیزدهم، حدود ۳۲ هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور اضافه شد.

خدمتی کم نظیر؛ احداث ۳۲ هزار کلاس درس در ۱۰۱۷ روز

حمیدرضا خان‌محمدی، در حاشیه سفر به استان یزد و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حسینی پور اردکان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان اظهار داشت: در دولت سیزدهم هدف ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد تا مردم هرچه سریع‌تر طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی افزود: خیران نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی دارند و اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام خیران است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، در مورد اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد، گفت: در دولت سیزدهم، حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان یزد اضافه شد که این اقدامات تقریباً با مشارکت ۵۰ درصدی خیران بوده است.

خان‌محمدی به نقش خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و افزود: باید از همه خیرین تقدیر و تشکر شود. بخصوص خیّر این مدرسه که پدر شهید حسینی‌پور است و به نام فرزند خودش مدرسه‌ای را بنا کرده است.

وی با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید، خاطرنشان کرد: در کل کشور در ۱۰۱۷ روز خدمت دولت سیزدهم، حدود ۳۲ هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی اضافه شد و این خدمت در نوع خود کم نظیر بود، حدود ۵۴ درصد از این فضاها با مشارکت خیران بوده و ۶۰ درصد آن هم در مناطق کم‌برخوردار، حاشیه شهرها و مناطق روستایی و عشایری بنا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.