۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 993863

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش شدت وزش باد و گرمای هوا از پدیده های جوی استان در هفته پیش رو است که در بیشتر نقاط خراسان رضوی غالب خواهد بود.

افزایش شدت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: وزش باد از عصر امروز در مناطق جنوبی و شرقی استان به خصوص مناطق مستعد شدت خواهد گرفت که این وضعیت موجب خیزش گرد و غبار به مناطق مرکزی خراسان رضوی خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد در مناطق جنوبی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود که برای این مناطق در طول هفته جاری کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش بینی می شود.

وی گفت: هوای گرم نیز که از هفته گذشته در استان غالب شده است همچنان در هفته جاری ماندگار خواهد بود و بیشینه دمای هوا را در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

حکمی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۳ و بردسکن با ۳۸ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز تا ۳۵ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.