گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز (یکشنبه) از حملات راکتی و خمپاره‌ای به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان آن در محورهای مختلف نبرد، خبر دادند.

حملات راکتی و خمپاره‌ای مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: نیروهای دشمن صهیونیستی را در پایگاه نظامی «صوفا» با راکت‌های «۱۰۷» هدف قرار دادیم.

گردان‌های شهدای الاقصی همچنین از هدف قرار دادن اتاق فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در «نتساریم» با چند خمپاره سنگین خبر داد.

شاخه نظامی فتح در ادامه عملیات‌های خود محل تجمع نظامیان صهیونیست در نتساریم را با راکت‌های ۱۰۷ هدف قرار داد.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند یک تیم پیاده‌نظام دشمن صهیونیستی را در محله «السعودی» در غرب رفح گرفتار کمین کنند و با یک آرپی‌جی خودروی آنها را منهدم کنند.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در ادامه از کشته و زخمی شدن شماری از اعضای این تیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛  با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.