۸ تیر

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر اینکه سال جاری در سازمان تأمین‌اجتماعی، سال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، از بهره‌برداری حداقل ۱۸ پروژه در سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۸ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی تا پایان سال جاری

سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در ششمین جلسه قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی که در محل بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه سال جاری در سازمان تأمین‌اجتماعی، سال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، افزود: یکی از اولویت‌های جدی و راهبردی امسال به نتیجه رساندن پروژه‌های عمرانی سازمان و فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه خدمات است و همه واحدهای درگیر و مرتبط با موضوع پروژه‌های عمرانی باید کمک و تسهیل کنند تا پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی افزود: پیش از این برای اتمام و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و فنی و مهندسی سازمان جمع‌بندی کرده بودیم و بنا بود این ۱۵ پروژه به طور قطعی در برنامه افتتاح سال جاری قرار داشته باشند که اکنون سه پروژه دیگر هم به این تعداد اضافه شده و بناست که حداقل ۱۸ پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسند. همچنین ۵ پروژه دیگر هم داریم که قرار بوده تا اوایل سال آینده افتتاح شوند ولی باید در ۹ ماه باقی‌مانده از سال برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا ان‌شاءالله آن ۵ پروژه دیگر هم در سال جاری افتتاح شده و مورد استفاده بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار گیرند.

در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی است و همچنین گزارشی از برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان ارائه و دستورات لازم برای اتمام این پروژه صادر شد.

گفتنی است پیش از برگزاری این نشست، اعضای قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید فیاض‌بخش و میزان پیشرفت این پروژه بزرگ به شکل میدانی بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه در بخش‌های مختلف قرار گرفتند.

عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در جنوب غربی شهر تهران است، در مساحتی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و در مقطعی تا شروع دولت سیزدهم عملیات احداث آن با رکود مواجه شده بود که در دوره جدید مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی بر تسریع در اتمام این پروژه تأکید و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این ساختمان که با ظرفیت ۵۵۰ تخت در ۶ طبقه در حال احداث است با تأمین و نصب تجهیزات مورد نیاز به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.