انتخابات

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری باران از روز گذشته در استان آغاز شد که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، این بارش ها تا روز سه‌شنبه هفته کنونی در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

خراسان رضوی تابستان را با بارش باران آغاز کرد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور گفت: روز گذشته و همزمان با نخستین روز تابستان، باران در کلانشهر مشهد و چهار شهرستان دیگر باریدن گرفت که شهرستان "ریوش" با ۲ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

وی ادامه داد: این بارش ها عصر امروز نیز در خراسان رضوی به خصوص مناطق شمالی و مرکزی ادامه خواهد داشت و فردا یکشنبه بارش ها با حجم بیشتری خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که تا پایان هفته کنونی مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

رضایی پور با بیان این که تا پایان هفته، هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سرخس با ۴۰ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۲ درجه است و طبق پیش بینی ها امروز تا ۳۵ درجه افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.