مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شاخصه‌های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند ایمان به آرمان‌های انقلاب و ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باید مد نظر مردم برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

تعیین سرنوشت کشور با انتخاب اصلح

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمد احمدزاده در جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی ویژه ۱۵۰ زوج جوان اظهار کرد: در انتخابات روز جمعه می‌توانیم با انتخاب خوب خود، شاهد درخشش کشورمان باشیم، انتخاب خوب موجب رقم خوردن اتفاقات خوب می‌شود.

وی بیان کرد: شما با انتخاب خوب خود به فرمایش خدا لبیک ‌گفتید و با انتخاب، شریک زندگی خود را رقم زدید و امید است در انتخابات پیش رو با انتخاب خوب، سرنوشت کشور خود را به بهترین نحو رقم بزنید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه واقف بانی این مجلس (جشن ازواج ۱۵۰ زوج) مرحوم سید «حسن تاجر شیرازی» است، گفت: او با نیت خیری که داشت، با برپایی این مجلس همچنان زنده است و آثار و برکات آن همیشه وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز اظهار کرد:  سازمان اوقاف در گذشته بیشتر پیگیر امور موقوفات بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکنون پیگیر امور خیریه‌ها است. ستاد هماهنگی امور خیریه اوقاف استان به عنوان ستاد مردمی، بناست که با تعامل و ارتباط با دستگاه‌های مربوطه به ویژه موسسات خیریه، کار خیر انجام دهد.

حجت الاسلام جمال ایزدی ادامه داد: این ستاد در چند عرصه ازدواج، نهاد خانواده، اشتغال و کارآفرینی، مسکن و درمان فعالیت دارد و امروز شاهد یکی از اقدامات این ستاد یعنی مراسم ازدواج ۱۵۰ زوج جوان هستیم.

وی بیان کرد: در قرآن کریم چند عمل مومن باعث آرامش می‌شود که از آن جمله می‌توان به نماز، ازدواج و تشکیل خانواده اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.