انتخابات

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع مشارکت و حضور مردم در اولویت اصلی و مهمتر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود.

محمدباقر قالیباف: مشارکت مهمتر از انتخاب است / سال ۹۸ عضو شورای امنیت ملی نبودم

به گزارش قدس آنلاین محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۶ تیر- در گردهمایی انتخاباتی حامیان او که در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تفکری که دوگانگی را رقم زد، تورم و افزایش ۲۶ برابر نقدینگی است، آنها می‌خواهند آن روزها را تکرار کرده و آن شرایط را به مردم به نوعی تحمیل کنند، اما مردم متوجه این مساله هستند.

آب نوشیدنی را هم به برجام گره زدند

قالیباف گفت: معتقدیم ناکارآمدی ریشه فساد و تمام اتفاقات است، اگر اتفاقات دیگری می‌افتد ریشه در این نوع فساد و تصمیم‌های خلق الساعه دارد. این نابسامانی‌ها، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده که یک دهه کشور را عقب نگه داشت و سیستم متوقف شد، حل می‌کنیم. آب نوشیدنی را به برجام گره زدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم دیگر اجازه چنین کاری های را و بازگشت به دهه ۹۰ را  نخواهند داد، راه شهید رئیسی ادامه می‌دهیم، کارهای ناتمام را تمام می‌کنیم، امور کشور را با همراهی مردم به پیش خواهیم برد. 

تنش اصلا کار من نیست

قالیباف اظهار داشت: امروز با چه کسانی روبه‌رو هستیدریال در مناظره‌ها هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش اصلا کار من نیست، حتی در دوران شهرداری هرگز با وجود اختلاف هایی که با دولت ها بود وارد تنش نشدم و کار مردم را پیش بردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در سال ۹۸ اصلا نماینده مجلس و عضو شورای امنیت ملی نبودم و نیروی جهادی در نیروی امام رضا (ع) مانند دیگر جهادگران بودم، تا این لحظه کسی که مدعی این مساله شده بود تکذیب نکرده است. 

وی گفت: روز جمعه پایان تنش و آغاز گشایش در زندگی مردم است، اگر می‌جنگیم برای دین و دنیای مردم می‌جنگیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.