انتخابات

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌ها در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و تا آخرین لحظات در آستانه قهرمانی بودند، اما معتقدم برخی اتفاقات در طول فصل، جام را از استقلال گرفت.

مجتبی جباری: برخی اتفاقات، جام را از استقلال گرفت

به گزارش قدس آنلاین علی جباری نامی ماندگار و ویژه در تاریخ باشگاه استقلال است. کاپیتان سال‌های دور آبی‌ها که سال‌ها پیش از این با استقلال قهرمان ایران شد. جباری بهترین بازیکن استقلال در دربی‌های بزرگ پایتخت بود و عملکرد درخشانی در این رقابت بزرگ داشت.

جباری که به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال فعالیت می‌کند، انجام داده که شرح را می خوانید:

نظر شما درباره عملکرد استقلال در فصلی که گذشت چیست؟

استقلال فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، فصلی که می‌توانست با قهرمانی این تیم همراه شود اما این اتفاق خوشایند رخ نداد تا آبی‌پوشان از رسیدن به جام محروم شوند.

چرا این اتفاق رخ داد، دلیل قهرمان نشدن استقلال چه بود؟

به طور حتم وقتی تیمی نمی‌تواند قهرمان شود اشکالات و کمبودهایی داشته است. وقتی تیمی نمی‌تواند جام بگیرد نقص‌هایی داشته که باید از آنها درس گرفت. استقلال در فصلی که گذشت با چالش‌های زیادی همراه بود. چالش‌هایی که اگر بخواهیم از آنها حرف بزنیم خیلی از مسائل را وسط می‌کشد. ترجیح می‌دهم به عنوان عضوی از خانواده استقلال که در حال حاضر مسئولیت کمیته پیشکسوتان باشگاه را بر عهده دارم، در داخل باشگاه حرف‌هایم را بزنم. بروم با مدیرعامل جلسه برگزار کنم و به او بگویم که چه اتفاقاتی موجب از دست رفتن جام شد.

جواد نکونام هدایتی تیمی را بر عهده داشت که در نهایت دوم شد، علی جباری به او چه نمره‌ای می‌دهد؟

من به جواد نکونام نمره قبولی می‌دهم. حرفم را رک می‌زنم، علی جباری سال‌های در استقلال حضور داشته است، با استقلال قهرمان ایران و آسیا شده، کاپیتان تیم بوده و سر استقلال با هیچ احدی شوخی ندارد. استقلال برای من حکم زندگی را دارد، بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در این تیم پشت سر گذاشته‌ام. جوانی‌ام در استقلال سپری شد، با تیم خندیدم، با استقلال اشک ریختم و روزهای تلخ و شیرین فراوانی داشتم.

اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است و بحث تعارف در کار نیست. جواد نکونام اشکالاتی داشت، خودش به خوبی می‌داند و قبول دارد که ضعف‌هایی داشت. مصاحبه‌ای از او دیدم که گفته بود اولین سال حضورم در استقلال با تجربیاتی همراه بود که به طور حتم از آنها درس گرفته و برای سال‌های آینده تکرار نمی‌کنم. او خوب می‌داند استقلال با همه تیم‌های دیگر فرق دارد، من به جواد نمره قبولی می‌دهم.

من بر این باور هستم نکونام فصل گذشته با استقلال نتایج خوبی گرفت. تیم تا آخرین رور فصل مدعی قهرمانی بود و روز آخر جام را از دست داد. به نظر من او باید در استقلال بماند اما باید تصمیمی بگیرد.

چه تصمیم؟

جواد نکونام باید نیمکت خود را تقویت کند. شنیده‌ام جواد نکونام قصد دارد یک دستیار خوب خارجی به نیمکت استقلال اضافه کند که اگر این اتفاق رخ دهد سودش برای تیم خواهد بود.

به‌عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال، چه برنامه‌هایی دارید؟

در چند روز گذشته چند جلسه با فرشید سمیعی برگزار کردم. باید شان و جایگاه پیشکسوتان باشگاه استقلال حفظ شود. سمیعی نگاه ویژه‌ای به این مساله دارد و بر این باور است باید حرمت پیشکسوتانی که پیراهن استقلال را پوشیده و برای این تیم زحمت کشیدند حفظ شود. با او درباره مسائل مختلف و برنامه‌هایی که برای پیشکسوتان داریم بحث و تبادل نظر کردیم و به طور حتم این جلسات ادامه خواهد داشت. به زودی اتفاقات خوبی برای پیشکسوتان باشگاه استقلال رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.