انتخابات

۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 996461

سرانجام و با گذشت ۳ سال از شروع پخش «جوکر» اولین اپیزود این برنامه با حضور زنان پس از ایام سوگواری محرم پخش خواهد شد.

پای زنان به «جوکر» باز می شود+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، فصل دوم «جوکر» که با زیر عنوان «طبقه بیست و یکم» به فینال اپیزود اول خود نزدیک می شود، بنا دارد که در اپیزود دوم با رقابت کنندگان زن متشکل از بازیگران زن سینما و تلویزیون، منتشر شود. 

با پایان قسمت آخر جوکر در هفته پیش رو موقتا پرونده این فصل از برنامه احسان علیخانی در شبکه نمایش خانگی بسته می‌شود تا فصل جدید این برنامه با حضور بانوان برای انتشار بعد از ایام محرم آماده شود.

این برنامه که از ابتدای پخش بخاطر مردانه بودن مورد انتقاد بود حالا در این فصل از شرکت‌کنندگان زن برای حضور در این رئالیتی شو دعوت کرده و بر اساس تصویر منتشر شده از سوی شرکت‌گنندگان؛ ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده شرکت‌کنندگان تازه این برنامه خواهند بود.

پای زنان به «جوکر» باز شد+ عکس

احسان علیخانی در پایان فصل اول «جوکر» درباره دلیل غیبت زنان در این برنامه گفته بود: «اگر شرایطش فراهم باشد و اجازه‌اش صادر بشود کاملا آمادگی این کار را داریم. موانع و محدودیت ها زیاد هست و فضا پر از سوتفاهم‌هایی است که هیچکدام از ما به آنها فکر نکردیم. اگر مخاطب بداند چقدر چهارچوب‌های ما محدود است ما را می‌بپذیرد. یک کم چهارچوب‌ها را باز کنند خیلی کارها می‌شود کرد.»

کیوان کثیریان، منتقد سینمایی پس از پخش سری اول این رئالیتی شو به مهر گفته بود که «جوکر» طراحی چندان مبتکرانه ای ندارد و از ایده‌های جدید برخوردار نیست و یادآور شده بود: یک محدودیت کلی وجود دارد که خانم‌ها در طنز حضور ندارند و فکر می‌کنم در این برنامه با این سبک و سیاق که بار خنده به دوشِ حرکات بدنی گذاشته شده و محدودیت‌هایی وجود دارد اساساً نمی‌توان خانم‌ها را وارد کرد.
او چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود به تندی از «جوکر2» انتقاد کرد و نوشت: «اگر اهل شنیدن شوخی‌ها جنسی رکیک و لودگی‌های سطح پایین هستید، اگر دوست دارید با اینجور شوخی‌ها بخندید و گوشتان به شنیدن آن‌ها عادت دارد، حتما جوکر را ببینید.»

پای زنان به «جوکر» باز می شود+ عکس


افشین علیار، عضو انجمن منتقدان سینمای ایران نیز نوشته است: «فقط ۲۰ دقیقه از قسمت اول جوکر رو دیدم. شوخی‌های جنسی رو از کف خیابون جمع کردن ریختن تو این برنامه به اصطلاح رئالیتی شو».
با وجود انتقاد وارده به برنامه «جوکر» که شوخی هایی زننده و خارج از عرف دارد باید منتظر بود و دید که اپیزود دوم فصل جدید با حضور شرکت کنندگان زن و با وجود محدودیت های عرفی در رسانه، چه زمانی و به چه صورتی پخش خواهد شد و چه بازخوردهایی از سوی مخاطبان دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.