انتخابات

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد حملات رژیم اسرائیل به این منطقه همچنان ادامه دارد و ده‌ها فلسطینی دیگر طی ساعات گذشته در نوار غزه شهید شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت غزه، ظهر امروز (شنبه)، در گزارش روزانه خود از تعداد شهدا و مجروحان فلسطینی خبر داد طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۳ کشتار گروهی دیگر در این منطقه انجام داده است.

براساس این بیانیه، ۴۰ فلسطینی طی ساعات گذشته در غزه به شهادت رسیده‌اند و ۲۲۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند.این وزارتخانه مانند بیانیه‌های پیشین خود بار دیگر اشاره کرد که همچنان تعداد زیادی از شهدای فلسطینی زیر آوارها هستند.وزارت بهداشت غزه در پایان اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۸۶ هزار و ۸۵۸ نفر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی بسیاری از زیر ساخت‌های غزه از جمله زیرساخت‌های درمانی، مدارس و عبادتگاه‌های این منطقه را طی ۸ ماه گذشته ویران کرده است.روابط عمومی دولت غزه اعلام کرده است که حدود ۷۹ هزار تن بمب روی این منطقه ریخته شده است.مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی قرار دارند و نیاز مبرمی به غذا و دارو دارند.با این حال، ارتش رژیم اسرائیل تنها به بخش محدودی از کمک‌های بشردوستانه اجازه ورود به این منطقه را می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.