انتخابات

کارگاه آموزشی «خان هفتم» با محوریت بازآفرینی شخصیت‌های داستان نبرد رستم با دیو سپید، ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران، برپا می‌شود.

برپایی کارگاه «خان هفتم» ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک

این کارگاه در ادامه اجرای برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک در حوزه کودکان و نوجوانان با حضور و آموزش محمد نوروزی و فاطمه رازی پور؛ از کارشناسان این مجموعه، شنبه 16 تیر 1403 از ساعات 10 تا 11:30 برگزار خواهد شد.

 با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش کارگاه خان هفتم، علاقه‌مندان تا پنجشنبه 14 تیرماه فرصت دارند در این کارگاه آموزشی نام‌نویسی کنند و مادران و پدران نیز می‌توانند در کنار کودکان و نوجوانان خود در این کارگاه، حضور داشته باشند.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی‌های بیشتر و شرکت در این کارگاه می‌توانند به سامانه آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی http://club.malekmuseum.ir/مراجعه کرده و یا با مدیریت آموزش این مجموعه با شماره تلفن: 66726613-021 (داخلی 132) تماس بگیرند.

کتابخانه و موزه ملی ملک نگاه ویژه‌ای به ارائه خدمات به گروه سنی کودکان و نوجوانان دارد و در تلاش است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مجموعه و ارائه آموزش‌های غیررسمی، این نسل آینده‌ساز کشور را با فرهنگ و تاریخ ایرانی اسلامی بیشتر آشنا کند.

گفتنی است؛ این مجموعه توسط حاج حسین آقا ملک در سال 1316 شمسی بر حرم مطهر رضوی وقف شده است و در حال حاضر به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» میزبان فرهنگ‌دوستان است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.