انتخابات

سر کلانتر شرق مشهد گفت: یک زوج که در پوشش خانواده اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر در شرق مشهد می‌کردند، با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

زوج توزیع‌کننده مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ رضا صاحبکار گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت زوج جوان در انتقال و فروش مواد مخدر با پوشش خانواده در محدوده شرق مشهد، موضوع در دستور کار کلانتری شهید رجایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مامورین کلانتری با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان، پس از هماهنگی قضایی وارد محل شدند و هر ۲ متهم در محل دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی دیجیتال و یک دستگاه کارت خوان از آن‌ها در محل کشف شد.

سر کلانتر شرق مشهد ادامه داد: متهمان اهل یکی از استان‌های جنوبی و دارای سوابق متعدد سرقت و حمل مواد مخدر هستند که در تحقیقات انجام شده به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو کوئیک و فروش آن اعتراف کردند.

سرهنگ صاحبکار با اشاره به تشکیل پرونده و انتقال متهمان به دادسرا، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به فروش مواد مخدر موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.